Problemen met uw product? Wij bieden onze werkplaats service!

Is uw product onverhoopt defect? In onze werkplaats wordt uw product door gecertificeerde monteurs gerepareerd.
Hierbij maken wij onderscheidt in twee verschillende segmenten. Deze zullen onderstaand kort worden toegelicht.

1. Uw product is aangekocht bij Elektro Witgoed Outlet.

Indien dit het geval is heeft u afhankelijk van uw product garantie.
Onze klantenservice zal dan samen met u bekijken welke service het beste past bij het defect.
Hierbij kan het voorkomen dat een monteur reparatie uitvoert op locatie. Indien dit niet mogelijk blijkt te zijn zal uw product worden gerepareerd in onze werkplaats.

Is uw garantieperiode verlopen? Wij komen onze klanten graag tegemoet!

Na de garantieperiode kunt u uw apparaat bij ons in de werkplaats brengen. Het defect zal dan tegen kostprijs worden gerepareerd. Onderstaand kunt u het product aanmelden voor garantie.

2. Uw product is elders aangekocht.

Indien dit het geval is kunt u ook gebruik maken van onze werkplaats service. Wij kunnen uw apparaat repareren tegen zeer scherpe prijzen. Om het proces zo spoedig mogelijk te laten verlopen vragen wij u onderstaand de gegevens zo volledig mogelijk in te vullen. Vervolgens werken wij met een vijf stappenplan:

1.  Onze klantenservice neemt contact met uw op, u krijgt een eerste indicatie van de reparatiekosten.
2.  Uw product arriveert bij ons in de werkplaats.
Mogelijkheid 1: u kunt uw product leveren bij ons in de werkplaats.
Mogelijkheid 2: wij halen uw product bij u thuis op.
3. Na aankomst van uw apparaat  inspecteert onze monteur uw product binnen 1 werkdag grondig.
Na grondige inspectie neemt onze monteur contact met uw op over de exacte hoogte van de reparatie kosten.
4. Uw apparaat wordt vervolgens binnen 3 werkdagen gerepareerd.
5. Wanneer uw product gerepareerd is nemen wij zo snel mogelijk contact met uw op.
Mogelijkheid 1: u kunt uw product afhalen bij ons in de werkplaats.
Mogelijkheid 2: wij leveren uw product bij u thuis.

Aanvraagformulier